пʼятницю, 19 серпня 2022 р.

Бондаренко Анна Миколаївна

Посада: вчитель інформатики та математики

В 2005 році вступила до Державної льотної академії Укрвїни на спеціальність "Менеджер зовнішньоекономічної діяльності". В 2010 році здобула ступінь спеціаліста. З 2010 по 2013 роки працювала в банківській сфері. З 2015 року працюю в освіті. В 2019 році вступила до Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на спеціальність "вчитель математики та інформатики" та в 2021 році здобула ступінь магістра.  Маю другу вищу освіту. З 01.09.2019 року працюю вчителем інформатики Олександрівської філії КЗ "Олександрівський ліцей № 1".

Педагогічний стаж - 3 роки.

Моє педагогічне кредо: Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед.

Проблема над якою я працюю: Методика використання освітніх платформ у процесі вивчення інформатики.

Опис досвіду

Протягом карантинного періоду багато видів діяльності перейшли в режим online. Для роботи та навчання нині багато підприємств, організацій та установ використовують різноманітні онлайн платформи. Освітяни в умовах пандемії для покращення умов навчання та отримання позитивних результатів змушені експериментувати та переходити до використання сучасних Інтернет-порталів. Саме тому виникла потреба для створення нових та розвитку вже існуючих освітніх платформ, які пропонують інноваційні способи навчання й практичні ідеї для їх реалізації. Поряд з набуттям базових знань, учні також набувають сучасні знання, компетенції та практичні навички. Таким чином, в умовах сьогодення в усьому світі відбувається перехід від офлайн до онлайн навчання, зокрема й математики.

Питанням організації навчального процесу, зокрема й інформатики, за допомогою нових інформаційних технологій, займалися у своїх дослідженнях ряд українських науковців, а саме: Н. В. Войтович та А. В. Найдьонова – проблемами використання хмарних технологій Google та сервісів web 2.0 в освітньому процесі; П.П. Грабовський – розвитком інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів у системі післядипломної педагогічної освіти; М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна – інформаційно-комунікаційними технологіями в навчальному процесі; Н.Б. Каштан – використанням хмарних технологій в освітньому процесі сучасного навчального закладу; Ю. Мішакіна – використанням сервісів Web 2.0 та Web 3.0 у навчальному процесі; М. І. Попович – використанням ІКТ для створення дидактичних матеріалів; О. В. Слободяник – використанням Google сервісів для контролю за самостійною роботою учнів; Р. А. Смаль –  використанням хмарних технологій в навчальному процесі та ін. Проте поза увагою дослідників залишилася проблема  створення відповідної дидактично виваженої методики використання сучасних ІК-засобів, зокрема й освітніх платформ, та залучення їх до процесу навчання математики в школі. 

Багато вчителів нині, в умовах постійних карантинів, частих переходів на дистанційне навчання, стикнулися з утрудненнями у підготовці до проведення уроків з математики за допомогою тієї чи тієї освітньої платформи, оскільки методичних рекомендацій щодо їх використання на уроках математики майже немає, а специфіка проведення уроків за допомогою таких середовищ є особливою та потребує дослідження.

Мета моєї педагогічної діяльності є розглянути особливості використання освітніх платформ у процесі навчання інформатики у ЗЗСО. 

Предметом мого дослідження виступають сучасні освітні платформи та особливості їх використання під час навчання на уроках інформатики в ЗЗСО.

Для досягнення поставленої мети і виконання окреслених завданьна уроках інформатики я використовую такі методи дослідження:

теоретичні – аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, систематизація, порівняння й узагальнення теоретичних даних з метою визначення стану розробленості даної проблеми, аналіз державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм;

емпіричні – проводжу опитування для учнів щодо використання ними освітніх платформ.н на уроках та у повсякденному житті.

Аналіз результатів професійної діяльності.




Немає коментарів:

Дописати коментар