Бондаренко Анна Миколаївна
Посада: вчитель інформатики та математики
В 2005 році вступила до Державної льотної академії
Укрвїни на спеціальність "Менеджер зовнішньоекономічної діяльності".
В 2010 році здобула ступінь спеціаліста. З 2010 по 2013 роки працювала в
банківській сфері. З 2015 року працюю в освіті. В 2019 році вступила до
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на
спеціальність "вчитель математики та інформатики" та в 2021 році
здобула ступінь магістра. Маю другу вищу освіту. З 01.09.2019 року працюю
вчителем інформатики Олександрівської філії КЗ "Олександрівський ліцей №
1".
Педагогічний стаж - 5 років.
Моє педагогічне кредо: Ніколи
не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно
рухатися вперед.
Проблема над якою я працюю: Методика
використання освітніх платформ у процесі вивчення інформатики.
Опис досвіду
Протягом карантинного періоду багато видів діяльності перейшли в режим
online. Для роботи та навчання нині багато підприємств, організацій та установ
використовують різноманітні онлайн платформи. Освітяни в умовах пандемії для
покращення умов навчання та отримання позитивних результатів змушені
експериментувати та переходити до використання сучасних Інтернет-порталів. Саме
тому виникла потреба для створення нових та розвитку вже існуючих освітніх
платформ, які пропонують інноваційні способи навчання й практичні ідеї для їх
реалізації. Поряд з набуттям базових знань, учні також набувають сучасні
знання, компетенції та практичні навички. Таким чином, в умовах сьогодення в
усьому світі відбувається перехід від офлайн до онлайн навчання, зокрема й
математики.
Питанням організації навчального процесу, зокрема й інформатики, за
допомогою нових інформаційних технологій, займалися у своїх дослідженнях ряд
українських науковців, а саме: Н. В. Войтович та А. В. Найдьонова – проблемами
використання хмарних технологій Google та сервісів web 2.0 в освітньому
процесі; П.П. Грабовський – розвитком інформаційної компетентності вчителя
природничо-математичних предметів у системі післядипломної педагогічної освіти;
М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна – інформаційно-комунікаційними технологіями в
навчальному процесі; Н.Б. Каштан – використанням хмарних технологій в
освітньому процесі сучасного навчального закладу; Ю. Мішакіна – використанням
сервісів Web 2.0 та Web 3.0 у навчальному процесі; М. І. Попович –
використанням ІКТ для створення дидактичних матеріалів; О. В. Слободяник –
використанням Google сервісів для контролю за самостійною роботою учнів;
Р. А. Смаль – використанням хмарних технологій в навчальному процесі
та ін. Проте поза увагою дослідників залишилася проблема створення
відповідної дидактично виваженої методики використання сучасних ІК-засобів,
зокрема й освітніх платформ, та залучення їх до процесу навчання математики в
школі.
Багато вчителів нині, в умовах постійних карантинів, частих переходів на
дистанційне навчання, стикнулися з утрудненнями у підготовці до проведення
уроків з математики за допомогою тієї чи тієї освітньої платформи, оскільки
методичних рекомендацій щодо їх використання на уроках математики майже немає, а
специфіка проведення уроків за допомогою таких середовищ є особливою та
потребує дослідження.
Мета моєї педагогічної діяльності є розглянути особливості
використання освітніх платформ у процесі навчання інформатики у ЗЗСО.
Предметом мого дослідження виступають сучасні
освітні платформи та особливості їх використання під час навчання на уроках
інформатики в ЗЗСО.
Для досягнення поставленої мети і виконання окреслених завданьна уроках
інформатики я використовую такі методи дослідження:
теоретичні – аналіз психолого-педагогічної та
науково-методичної літератури, систематизація, порівняння й узагальнення
теоретичних даних з метою визначення стану розробленості даної проблеми, аналіз
державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм;
емпіричні – проводжу опитування для учнів щодо
використання ними освітніх платформ.н на уроках та у повсякденному житті.
Аналіз результатів професійної діяльності.