пʼятниця, 19 серпня 2022 р.

Бондаренко Анна Миколаївна

Посада: вчитель інформатики та математики

В 2005 році вступила до Державної льотної академії Укрвїни на спеціальність "Менеджер зовнішньоекономічної діяльності". В 2010 році здобула ступінь спеціаліста. З 2010 по 2013 роки працювала в банківській сфері. З 2015 року працюю в освіті. В 2019 році вступила до Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького на спеціальність "вчитель математики та інформатики" та в 2021 році здобула ступінь магістра.  Маю другу вищу освіту. З 01.09.2019 року працюю вчителем інформатики Олександрівської філії КЗ "Олександрівський ліцей № 1".

Педагогічний стаж - 3 роки.

Моє педагогічне кредо: Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед.

Проблема над якою я працюю: Методика використання освітніх платформ у процесі вивчення інформатики.

Опис досвіду

Протягом карантинного періоду багато видів діяльності перейшли в режим online. Для роботи та навчання нині багато підприємств, організацій та установ використовують різноманітні онлайн платформи. Освітяни в умовах пандемії для покращення умов навчання та отримання позитивних результатів змушені експериментувати та переходити до використання сучасних Інтернет-порталів. Саме тому виникла потреба для створення нових та розвитку вже існуючих освітніх платформ, які пропонують інноваційні способи навчання й практичні ідеї для їх реалізації. Поряд з набуттям базових знань, учні також набувають сучасні знання, компетенції та практичні навички. Таким чином, в умовах сьогодення в усьому світі відбувається перехід від офлайн до онлайн навчання, зокрема й математики.

Питанням організації навчального процесу, зокрема й інформатики, за допомогою нових інформаційних технологій, займалися у своїх дослідженнях ряд українських науковців, а саме: Н. В. Войтович та А. В. Найдьонова – проблемами використання хмарних технологій Google та сервісів web 2.0 в освітньому процесі; П.П. Грабовський – розвитком інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів у системі післядипломної педагогічної освіти; М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна – інформаційно-комунікаційними технологіями в навчальному процесі; Н.Б. Каштан – використанням хмарних технологій в освітньому процесі сучасного навчального закладу; Ю. Мішакіна – використанням сервісів Web 2.0 та Web 3.0 у навчальному процесі; М. І. Попович – використанням ІКТ для створення дидактичних матеріалів; О. В. Слободяник – використанням Google сервісів для контролю за самостійною роботою учнів; Р. А. Смаль –  використанням хмарних технологій в навчальному процесі та ін. Проте поза увагою дослідників залишилася проблема  створення відповідної дидактично виваженої методики використання сучасних ІК-засобів, зокрема й освітніх платформ, та залучення їх до процесу навчання математики в школі. 

Багато вчителів нині, в умовах постійних карантинів, частих переходів на дистанційне навчання, стикнулися з утрудненнями у підготовці до проведення уроків з математики за допомогою тієї чи тієї освітньої платформи, оскільки методичних рекомендацій щодо їх використання на уроках математики майже немає, а специфіка проведення уроків за допомогою таких середовищ є особливою та потребує дослідження.

Мета моєї педагогічної діяльності є розглянути особливості використання освітніх платформ у процесі навчання інформатики у ЗЗСО. 

Предметом мого дослідження виступають сучасні освітні платформи та особливості їх використання під час навчання на уроках інформатики в ЗЗСО.

Для досягнення поставленої мети і виконання окреслених завданьна уроках інформатики я використовую такі методи дослідження:

теоретичні – аналіз психолого-педагогічної та науково-методичної літератури, систематизація, порівняння й узагальнення теоретичних даних з метою визначення стану розробленості даної проблеми, аналіз державних стандартів загальної середньої освіти, навчальних програм;

емпіричні – проводжу опитування для учнів щодо використання ними освітніх платформ.н на уроках та у повсякденному житті.

Аналіз результатів професійної діяльності.




субота, 23 липня 2022 р.

Комп'ютеризація школи

 В кабінеті інформатики наявний інтерактивний комплекс, який включає в себе інтеративну дошку Smart Board SBM680V та мультимедійний проектор OPTOMA X305ST.

Інформатичний кабінет оснащений комп'ютерною комплектацією (10+1)
9 комп'ютерів для учнів та 1 для вчителя.


середа, 18 травня 2022 р.

Вимоги до кабінету інформатики

 Наказ Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.2020 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”.

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.

Набирає чинності з 01 січня 2021 року.

На даній сторінці наведено витяг з наказу стосовно вимог до кабінетів інформатики, а також комплекси вправ з рухової активності та комплекс вправ гімнастики для очей.

середа, 27 жовтня 2021 р.

Підготовка до олімпіад з інформатики

       Для підготовки до майбутніх олімпіад з інформатики: 

  • E-olymp. Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційних олімпіад з програмування для обдарованої молоді навчальних закладів України. https://www.e-olymp.com/uk/;

середа, 20 жовтня 2021 р.

Підготовка до олімпіад з інформаційних технологій

Для підготовки до майбутніх олімпіад з інформаційні технологій радимо використовувати:

четвер, 7 жовтня 2021 р.

 


І етап
    Завдання олімпіади з інформаційних технологій включають в себе задачі по роботі з текстовою та числовою інформацією, масивами даних, презентацією в програмах Office.
Данні для виконання завдань зберігаються в каталозі «Завдання_Офіс»
Дотримуйтесь правил з безпеки життєдіяльності під час роботи за комп’ютером!
Кожна маленька дитина і доросла людина обожнюють милуватися тваринним світом нашої планети. Під час виконання цієї олімпіади ви зможете відчути себе власником свого зоопарку.
Завдання
I. Текстовий процесор

Створити 150 білетів за зразком
1. Розмір білету 12х5 см
2. Орієнтація білету альбомна
3. Наявна відривна лінія на відстані 2 см від правого краю
4. На білеті розміщенні зображення тварин, назва зоопарку, ціна та персональний номер білету (від 1 до 150)
5. Документ зберегти під назвою білет.doc (.doсx)
II. Комп’ютерна презентація
Створити демонстраційну презентацію строго за зразком. Документ зберегти під назвою Зоосвіт.pps (.ppsx)
III. Електронна таблиця
На аркушах у файлі Excel_Зоосвіт.xlsx виконати всі запропоновані завдання
Результат зберегти у тій самій книзі.
IV. База даних
Створити реляційну БД, яка складається з двох таблиць (зразки: таблиця_розміщення тварин , таблиця_тварини зоопарку)
1. Заповнити таблиці даними зі зразків (зразки: таблиця_розміщення тварин , таблиця_тварини зоопарку)та текстового файлу (Опис)
2. Створити необхідні зв’язки між таблицями
3. Створити Запит_хижаки, в якому будуть вибрані хижаки, яким на день необхідно більше 5 кг їжі.
4. Створити форму строго за зразком
5. Результат зберегти під назвою БД_Зоосвіт.accdb

Завдання №1 (Текстовий процесор Word)
1.1 Створіть таблицю регіонів України на основі файлу Заготовка.txt, відповідно зразка (див. рис. 1.1). Збережіть створений документ з ім’ям region_Прізвище.docx

Рис. 1.1

Завдання №2 (Презентація PowerPoint)
Створити презентацію до 30 річчя Незалежності України, що задовольнятиме наступним вимогам. Усі додаткові матеріали знаходять в папці «Матеріали PowerPoint».
2.1 Після запуску презентації на екрані повинен з'явитись слайд, згідно зразка, представленого на рисунку 2.1 або у відео-ролику «Демонстрація».

Рис. 2.1

2.2 При натисканні на червоний хрестик демонстрація презентації повинна припинятися.
2.3 При натисканні на тризубець повинна з’явитися інформація про тризубець, як це показано на рисунку 2.2 та у відео-ролику «Демонстрація».

Рис. 2.2

2.4 При натисканні на кнопку «На головну здійснюється перехід до першого слайду, при натисканні на кнопку «Показати карту» – перехід до карти України. При натисканні кнопки «24.08.1991» - з’являється слайд з інформацією про цю дату.
2.5 На карті України при натисканні на кнопки з номерами 1-7 повинно показувати слайди відповідно області на яку натиснули згідно зразка представленого на відео.
2.6 Дизайн всіх об'єктів підбирається згідно зразків, поданих у відео-ролику та на рисунках 2.1 і 2.2.
Всі допоміжні матеріали (текст, фото, малюнки, відео-ролик) розташовані у папці "Матеріали PowerPoint". Перед початком роботи доцільно з ними познайомитись, зокрема, переглянути відео.
Збережіть створений документ з ім’ям Ukraine_Прізвище.pptx
Завдання 3
Щорічне опитування Журнал НВ провели разом з Міжнародним республіканським інститутом (МРІ). Найвищий показник задоволеності мешканців у 2021-му отримала Вінниця. Для створення загального індексу порівнювали 22 міські послуги. Серед ТОП-7 найкращих міст визнанні Вінниця, Луцьк, Івано-Франківськ, Чернігів, Хмельницький, Маріуполь.
3.1 Завдання «Міста». На аркуші Міста створити список у клітинці Е1, в якому будуть відображатися назви ТОП-7 міст України, а у клітинці F2 відповідне зображення міста. В клітинці G2 має відображатись текстова інформація про відповідне місто. Забезпечте виконання умови, якщо рейтинг міста 1, 2 або 3, то клітинка з тексом має заливку зеленого кольору, в усіх інших випадках білого (див. рис. 3.1). Заготовка знаходиться в папці «Excel».



Рис. 3.1

3.2 Завдання «Статистика». На аркуші Статистика в стовпці Е порахувати густоту населення (див. рис 3.2).



Рис. 3.2

3.3 Заповніть таблицю H1:K8, зробивши відповідні розрахунки в стовпчику J і клітинці К8, форматування клітинок згідно зразка (див рис 3.3).



Рис. 3.3
Збережіть створений документ з ім’ям region_Прізвище.xlsx

середа, 1 вересня 2021 р.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНФОРМАТИКИ

 

До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:

‑ теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп'ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп'ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.